Wrath of the Lich King v roce 2020

Je to již 12 let od vydání nejpopulárnějšího datadisku World of Warcraft – Wrath of the Lich King.

K tomuto datadisku se pořád vracím, ačkoliv jsem vyzkoušela všechny následující expanze, tak pokaždé nakonec skončím v Icecrownu nebo loguju classic dungeony s novou postavou.

WotLK je bezesporu poslední expanzí, která pojímá starým nerdovským způsobem masivní multiplayer. V tomto článku chci uvést hlavní lákadla, která mne k této hře lákala právě naposledy od konce WotLK.

Hráčská základna

Jen málokterá hra má i po více než deseti letech nacpané servery k prasknutí. WotLK má stále řadu kvalitních realmů a u některých z nich je běžně, že si podvečer musíte chvíli počkat ve frontě, protože se přesáhl populační limit. Ve chvíli co píši tento článek má nejznámější server přes 30 tisíc online hráčů přičemž na jednom realmu si musíte počkat než se dostanete do hry. Kolegové z Polska mají na svém serveru také fronty, řada ostatních serverů má populaci okolo 5 tisíc hráčů.
Něco takového se prozatím žádné jiné expanzi World of Wacraft nezdařilo.

Trvanlivost

Navazuji na předchozí odstavec. Je logické, že hra, která přežije na hráčských počítačích více než deset let má nějakou trvanlivost. Není to Cataclysm, není to Pandarie a další datadisky pro vyzkoušení. Je jasné, že důvodem bude balanc mezi složitosti hry a obsahem. WotLK rozhodně není tak složitý jako Vanilla, ale dohání to contentem a sakra hudebním doprovodem, ten se snad nikdy neoposlouchá.

Líbíl se Vám článek?

Díky darům nemusí být na webu reklama. Děkuji všem, kteří přišpeli 🙂
PayPal
Bitcoin
Bankovní převod: Platební brána
BTC adresa: 1ECxFCzP3n3t6Rq8zMcQZpkPQbw2QYchWL