Česká pošta je LGBTQ+ friendly, ale pořád neumí doručit balíček

Skvělé zprávy oznamuje nejhůře hospodařící podnik (po Spartě) – Česká pošta. Od teď je LGBTQ+ friendly. Co to pro všechny znamená? Vůbec nic. Asi jen pošťák bude cpát duhové nedoručenky do schránky. Určitě to bude stát za to.

Česká pošta se označuje za moderní firmu, která je opravdu pro všechny. Škoda, že se jedná jen o poduhované pozlátko. A reálně jde o firmu, která ještě donedávna nepřijímala kreditky, reklamační řád jim nic neříká, pro balíček do ruky musíte stejně na poštu. Většina zaměstnanců, a je jedno jestli gay, hetero, cokoliv.., jsou nevyškolení nýmandi, neochotní, ale zároveň těžce podhodnocení, zubožení, na které nemá smysl se zlobit, protože za tohle martyrium živené z peněz daňových poplatníků nemohou. Česká pošta je podnik ve vegetativním stavu, a miliardy do ní pumpované jen oddalují nevyhnutelné. A tím je zasloužený konec.
Ale jsou LGBTQ+ kamarádští, psali to na Forbesu.

Česká pošta funguje na principech rovného přístupu k zaměstnancům řadu let. Věříme proto, že máme morální povinnost dávat svůj přístup jasně najevo a mimo jiné tak posloužit jako příklad jiným firmám a organizacím, jako určitá forma osvěty. Rovný přístup k zaměstnancům je náš základní princip a jsme přesvědčeni, že to má být univerzální princip napříč celou společností.

 Roman Knap, generální ředitel České pošty

Podle mého toto označení měli dostat již dávno. Protože Česká pošta nediskriminovala nikdy, balíčky a tiskopisy ztrácí všem, bez ohledu na pohlaví, věk, rasu, náboženství. Tímto česká pošta pojí fanouška Ortelu, Zeleného gaye, nebo genderfluidního muslima – všem totiž Česká pošta něco ztratila. Velké plus navíc je, že se Česká pošta staví rovně k platům bez ohledu na cokoliv výše zmíněného. Všechny své zaměstnance platí stejnou almužnou. A je zcela jedno, jestli jdete na pobočku v Karlíně nebo na v Litvínově. Na obou místech budete zcela stejně naštvání. Rovnost. 🙂

česká pošta recenze

Vyloženě děkuji České poště za toto téma, a lituji, že mne to nenapadlo dříve. Spojit menšiny a nejnenáviděnější podnik v republice. Díku dík. Velmi vděčné téma, které by mohlo konkurovat korona-krizi, a novému pozadí Kim Kardashian. Je to přesně ten dokonalý škvár, který lidi čtou. Jedno dobro však v této informaci shledávám. Nasralo to hodně lidí, kteří si nejsou úplně jistí svou sexuální orientaci. Třeba redaktory rádoby pravicových medií. Je snad jasné, že tento článek nepíši proto, že by mi vadily menšiny. I kdyby pošta propagovala mývaly, tak si z toho budu dělat legraci. Message je v tom, že si vůbec pošta dovolí něco prohlásit, když nestíhá ani základní činnosti, za které je královsky placená.

Česká pošta není potřeba

Je drahá, neefektivní. Je pouze skvělou zašívarnou pro neschopné, kteří by se v soukromém sektoru neuchytili. Být manažér na poště je podobné, jako vést fotbalový klub malomocných.
Česká pošta opravdu spojuje, protože jen málokdo je spokojený, a je skutečně jedno, k čemu se hlásíte. Je to snad jediná firma na světě, která si ospravedlňuje červená čísla tím, že jim přibývají zakázky, a tím že počítali s větším zadlužením.

česká pošta dluhy
oficiální prohlášení České pošty

Líbíl se Vám článek?

Díky darům nemusí být na webu reklama. Děkuji všem, kteří přišpeli 🙂
PayPal
Bitcoin
Bankovní převod: Platební brána
BTC adresa: 1ECxFCzP3n3t6Rq8zMcQZpkPQbw2QYchWL